Media & Cultural Studies | مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
 فرهنگ مردم‌پسند مطالعات فضای مجازی   سیاست‌گذاری فرهنگی مطالعات ژورنالیسم  مطالعات ارتباطی مطالعات رسانه‌ای مطالعات فرهنگی 
زبان‌شناسی روش‌شناسی روان‌کاوی مطالعات جوانان مطالعات جنسیت نظریه و نقد ادبی مطالعات فیلم

مطالعات فناوری

 زندگی روزمره
 

خلاصه‌‌ی مطلب

شماره دوازدهم، بهار ۱۳۹۰، فصلنامه‌ی مطالعات رسانه‌ای به مدیرمسئولی دکتر فیروز دیندارفرکوش و سردبیری دکتر علی‌اکبر فرهنگی منتشر شد. 

 

 

آخرین مطالب

نشستِ اولِ امکان سنجش دینداری
همایش بین‌المللی «زندگی پیاده در شهر» برگزار می‌شود
کارگاه آموزشی تحلیل خبر برگزار می‌شود
کتاب «جامعه‌شناسي علم مناقشه‌برانگيز در ايران» نقد و بررسي می‌شود
پایان‌نامه‌ «بیان سوژه در اتوبیوگرافی‌های ایران معاصر (عصر قاجار)» دفاع می‌شود
پایان‌نامه‌ «حوزه عمومي مجازی و سياست‌گذاری‌های دولتی مرتبط با آن در ايران» دفاع می‌شود
نشست «تاثیر ترجمه در تحول زبان و توزیع نابرابر علم» برگزار می‌شود
همایش «فقه ارتباطات» برگزار می‌‌شود
نشست «آسیب‌شناسی فرهنگی مدیریت سینمای ایران» برگزار می‌شود
سلسله نشست‌های «بررسی و نقد سنجش دین‌داری در ایران» برگزار می‌شود
نشست «چالش دیلتای با هگل و نیچه در مبانی معرفتی انسان‌شناسی» برگزار می‌شود
فراخوان مقاله درباره «جامعه‌شناسی زیارت و گردشگری مذهبی»
آینده پژوهی و افکار عمومی
نشست «مشارکت و جامعه‌شناسی مردم‌مدار» برگزار می‌شود
سخنرانی «طبقات اجتماعی و عدالت در ایران» برگزار می‌شود
نشست دو روزۀ «پلیس و افکار عمومی» برگزار می‌شود
نشست «دین در مواجهه با دنیویت؛ پویش سازنده یا مخرب» برگزار می‌شود
نشست «بینش جامعه‌شناسی» برگزار می‌شود
نشست «نحوه آموزش روزنامه‌نگاری در ایران و سایر کشورهای جهان» برگزار می‌شود
نشست «هم‌اندیشی متخصصان و علاقمندان حوزه مسائل و آسیب‌های اجتماعی» برگزار می‌شود

 

انتشار شماره‌ی جدید فصلنامه‌ی «مطالعات رسانه‌ای»

 

شماره دوازدهم، بهار ۱۳۹۰، فصلنامه‌ی مطالعات رسانه‌ای به مدیرمسئولی دکتر فیروز دیندارفرکوش و سردبیری دکتر علی‌اکبر فرهنگی منتشر شد.

مقالات این شماره به شرح زیر است:

- ارتباط از نگاه مولوی: خودشناسی حلقه گمشده ارتباطات / زینب محمودیان، علی‌اکبر فرهنگی و سیدوحید عقیلی

- یک مطالعه تطبیقی در مروری بر عوامل زمینه‌ساز یک سازمان دانش‌محور در چند سازمان رسانه‌ای (رادیو - تلویزیونی) کارآمد در چند کشور مختلف و مقایسه آن با سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران / هما درودی

- درآمدی بر پدیدارشناسی فضای مجازی / روح‌الله احمدزاده کرمانی

- تحلیل محتوای پیام‌های مستتر در رپ اجتماعی / فلورا فروغیان و علی دلاور

- مقایسه تطبیقی با رویکرد نشانه‌شناسی آگهی‌های بازرگانی تلویزیونی ایران و شبکه‌های ماهواره‌ای / محسن فرامرزی

- از رئالیسم تا مدرنیسم؛ انبوه انسان تنها در رمان‌های معاصر فارسی با تکیه بر ارتباطات انسانی / مهناز رونقی و علی‌اکبر فرهنگی

- بررسی تأثیر رسانه بر مسئولیت اجتماعی سازمان‌های دولتی ایران / حسن گیوریان

- بررسی میزان کاربرد مهارت‌های ارتباطی اساتید ارتباطات / عبدالرضا شاه‌محمدی

- مقایسه متون اخبار تلویزیونی با رسانه‌های مکتوب / محمد طالبی

- بررسی تءثیر تبلیغات تجاری شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان بر نگرش مخاطبین و اقدام آنها به خرید / فیروز دیندار فرکوش و آرزو حیدربیگی

- رسانه‌ها و روش‌های نوین مشارکت شهروندی / لیلا نیرومند و عارف واحدناوان

 
 صفحه اول
 مقالات
 اخبار
 اسلاید
 وبلاگ
 پادکست (صدا)
 نشریات علمی
 کتاب‌خانه فارسی
 کتاب‌خانه انگلیسی
 
 

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه، مطالب وب‌سایت به‌‌صورت ایمیل برای شما ارسال می‌شود. برای عضویت، آدرس ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید.

 

 

 

 

 

Designed by 7om.ir | Powered by Movable Type | Subscribe to Feed

Contact: