Media & Cultural Studies Library
مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای
 فرهنگ مردم‌پسند مطالعات فضای مجازی   سیاست‌گذاری فرهنگی مطالعات ژورنالیسم  مطالعات ارتباطی مطالعات رسانه‌ای مطالعات فرهنگی 
زبان‌شناسی روش‌شناسی روان‌کاوی مطالعات جوانان مطالعات جنسیت نظریه و نقد ادبی مطالعات فیلم

مطالعات فناوری

 زندگی روزمره
 

 

شمارهٔ ۱۰ مجلهٔ جهانی رسانه منتشر شد. نشریه جهانی رسانه شبکه جهانی محققان و پژوهشگران ارتباطات است که تا کنون در یازده نسخه (با زبان و محتوای مستقل) راه اندازی شده است.  ادامه


شماره‌ی دهم از دوره‌ی سوم فصل‌نامه‌ی علمی-پژوهشی تحقیقات فرهنگی ایران (تابستان ۱۳۸۹) منتشر شد. این فصلنامه با هدف کمک به گسترش شناخت از فرهنگ جامعه ایرانی و تحولات آن توسط پژوهشکدۀ مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انتشار می‌یابد.  ادامه


شماره ۶۰ فصلنامه علمی‌ـ پژوهشی «پژوهش‌های ارتباطی»، ویژه «فنّاوری‌های نوین ارتباطی (۲)» منتشر شد. صاحب امتیاز این نشریه علمی-پژوهشی سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران است.  ادامه


بیستمین شماره فصلنامه مطالعات فرهنگی دانشگاه تهران، برگ فرهنگ، انتشار یافت. این فصلنامه به اهتمام اداره کل امور فرهنگی دانشگاه تهران منتشر می‌شود.  ادامه


شماره‌ی نهم از دوره‌ی سوم فصل‌نامه‌ی علمی-پژوهشی تحقیقات فرهنگی ایران منتشر شد. این فصلنامه با هدف کمک به گسترش شناخت از فرهنگ جامعه ایرانی و تحولات آن توسط پژوهشکدۀ مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انتشار می‌یابد.  ادامه


How to do Media and Cultural Studies

 

How to do Media and Cultural Studies
Jane Stokes

Sage Publications Ltd: 2002
ISBN-10: 076197329X
ISBN-13: 978-0761973294
Paperback: 198 pages
Product Dimensions: 23.9 x 16.8 x 1.3 cm


کتاب «چگونه مطالعات فرهنگی و رسانه‌ای انجام دهیم» اثری مقدماتی در حوزه‌ی روش‌های تحقیق است. کتاب به‌زبانی ساده نحوه‌ی به‌کارگیری انواع تکنیک‌های پژوهشی را برای دانشجویان حوزه‌ی مطالعات فرهنگی و مطالعات رسانه‌ای تشریح کرده است.


Contents:

Introduction
Quantitative and qualitative methods
About this book

1. Getting Started
Chapter overview
Introduction
Deciding on a subject
Use your supervisor
Developing your research question
Paradigms of research in media, culture and ®lm studies
Combining research methods
Phrasing your research question
Identifying sources and resources
Beginning to write your project
Discussion

2. Sources and Resources
Chapter overview
Introduction
Media and academic resources
Other sources of information
Discussion

3. Analysing Media and Cultural Texts
Chapter overview
Introduction
Researching media and cultural texts
Content analysis
Narrative analysis
Semiotics
Ideological approaches
Typological approaches
Genre study
Auteur study
Star study
Combining methods of analysing texts
Using textual analysis in conjunction with other approaches
Discussion

4. Researching Media Institutions and the Culture Industries
Chapter overview
Introduction
Researching the media and culture industries
How we can research the culture industries
Archive research
The interview
Participant observation
Oral history
Combining methods of researching industries
Discussion

5. Methods of Analysing Audiences
Chapter overview
Researching audiences for media and culture
Observing audiences
Asking questions
Focus groups
Oral history
Combining methods
Discussion

6. Presenting Your Work
Chapter overview
Introduction
Criteria for assessment
Planning your work
The project contents
Style matters
Concluding comments

Appendix 1: Libraries and Archives of Relevance
Appendix 2: Websites of Interest to Researchers in Media and Culture
References
Index

 
 صفحه اول
 مقالات
 اخبار
 اسلاید
 وبلاگ
 پادکست (صدا)
 نشریات علمی
 کتاب‌خانه فارسی
 کتاب‌خانه انگلیسی
 
 

خبرنامه

با عضویت در خبرنامه، مطالب وب‌سایت به‌‌صورت ایمیل برای شما ارسال می‌شود. برای عضویت، آدرس ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید.

 

 

 
 

Designed by 7om.ir | Powered by Movable Type | Subscribe to Feed

Contact: